Inviger min helg med tvätt, disk och bilar. Ska strax ner med tvätten och diskmaskinen var visst färdig den med så tömma och fylla. Efter tvätten tar jag min Em, hoppar in i BMWn och åker till David för att fina till bilarna lite. Fanns visst lite små fix på den nya vi va och hämtade i onsdags, oops ^^ Så finns att göra idag med!
Min huvudvärk som suttit i hela veckan är bättre idag, lite förändring med åt rätt håll i alla fall. Jag är sjukt sugen på att ha en mysig filmkväll med goda vänner och gott tilltugg men det får la vänta som allt annat här i livet. Önskar mitt liv kunde skynda sig lite. Snabbspolning fram till mitt hus på landet. Fram till då jag tror allt kommer vara bra och mitt liv väldigt mycket mer beskymmersfritt.
Medans tiden vandrar bjuder jag på våran bakrundsbild som väcker bus känslan i mig varje gång ♥
Bil, Bild, Hund, Längtan, Tass,

Kommentera

Publiceras ej