Var hemma hos mamma i helgen för klippning o färgning av mitt gräsliga hår. Lät frisör Sara försöka rädda de som gick o håret ska nu gå på inpackningsbehandling en lång tid fram över, ska lyda order så gott de går :) De blev även möbelbygg så nu finns det två hyllor o ett soffbord i väntan på sista målningen. Lyckades inte bråka så värst med min pojk trots att de inte blev precis som jag tänkte. Vi lyckades nog köra sönder vår BMW i rena farten för hux flux vart servo oljan slut...även dirrekt efter påfyllning. Icke önskvärt men de ska vi försöka rätta till idag medans färgen torkar.
Något som inte kommer kunna gå o rätta till är att jag lämnat min Em på "pensionat" i sju hela veckor, jag kommer dö!! Jag ska ha praktik i fem veckor o då ansåg jag att de va bättre för hennes skull att få komma ut i skogen istället för att vänta inne i lägenhetn på mig hela dagarna. Trots att jag vet att hon verkligen inte kommer avlida pga detta så känns de hemskt inombords. Utan mitt allt i hela sju veckor...

Kommentera

Publiceras ej