En regni dag som denna är jag glad över att åka utomlands. Något jag ändå hade kunnat vara utan är den långa resan dit. Jag har min bok o mina ljudböcker så får hoppas jag inte exploderar allt för kraftigt i bilen. Tyvärr är ljudböckerna på mobilen vilket betyder att jag inte kommer kunna lyssna hela vägen... Får helt enkelt bita ihop. Som så många fler gånger under denna semestern!! Ska under de mörkaste stunderna tänka på min underbara Kooiker som är helt själv på egen semester. Hon är stor nu min Em ♥ På söndag fyller hon hela fyra år o jag kan inte låta bli att få ångest inom mig när jag tänker på att dagar av våra liv tillsammans bara rinner iväg. Här sitter jag i lägenheten utan henne o denna tid är något jag aldrig kommer få tillbaka. Med en tår i ögat ska jag försöka planera vår framtida sommar. Vi ska nå fortsättningsklassen! 

Kommentera

Publiceras ej