Känner att jag har massa frågor bubblande inom mig. Frågor som jag går o grubblar på mest hela tiden. Frågor jag vill ställa till alla möjliga.Tänker på vilka svar som skulle kunna att fås på frågorna om jag får förmig att ställa dem. Vad som skulle hända vid varje olika svar. Hur jag skulle känna vid alla mina fantasi svar. Om något av mina tänka svar överhuvudtaget är rätt. Önskar jag kunde ställa personer på rad o låta frågorna rinna. Hade varit underbart att få ur mig allt. Jag vet varför jag håller på allt, jag vill inte förstöra allt jag har. Jag mår underbart tillsammans med David i Huskvarna medans jag pluggar till lärare. Jag njuter av varje gång jag o Emmy träffar Camilla eller Adina o allt handlar om hundar. Jag uppskattar de få gångerna de blir utgång med en eller flera vänner. Jag har det bra som jag har det nu o jag vägrar låta något bli annorlunda. Ändå bubblar frågorna inom mig o jag kommer på fler o fler alternativa svar. Min hjärna åker nog snart in i väggen pga allt krångel jag orsakar. När det känns såhär är jag glad över att Camilla fick mig att börja gymma!! Det är fantastiskt underbart att köra slut på kroppen rent fysiskt o glömma bort alla tankar. Idag hinner jag dock inte med något gym. Ska fixa till de här hemma så jag o David kan få våran super mysiga hemmakväll. Vi ska låna lite filmer, köpa gottit godis o förhoppningsvis kinamat :-) Längtar efter mannen som får mina beskymmer att försvinna. Tror nog att jag älskar den mannen ♥

1 kommentarer

Adina

23 Jul 2012 09:56

<3

Kommentera

Publiceras ej