Det har blivit en väldans massa bilder nu de senaste. Kan ju beror på att jag har en underbar pojkvän, men min kamera har inte stått för alla faktiskt. I alla fall, tycker nog att de är dags för lite textande. Idag blir de träning på gymmet ska se om jag har några muskler kvar alls va ju ett tag sen sist. Förra veckan var jag flitig genom jobbet o alla dess promenader men denna veckan har de mest blivit mys i sängen o en o annan mys promenad. Har tänkt i mitt stilla sinne att klara av att träna mina små hundar en stund idag också. Deras träning har minsann legat på is ett bra tag. Tror nog att vårt förra rallyresultat tog hårt på självförtroendet. Men de ska ju gå o träna lite mer än endast rallylydnad, kanske testa "vanlig" lydnad igen kan ju gå över förväntan vem vet :) Min Emmy o jag hittar alltid något att göra under träningsstunderna, ibland kan vi träna nästan ett helt pass på att mysa men vissa måste träna på de också. Svårigheterna är ju att hitta något för Sunshine. Jag förstår mig inte riktigt på den hunden men jag har lärt mig att inte köpa en omplaceringshund längre fram i mitt liv. Ska jag ha hund ska jag ha den från valp! Ninni har en massa valpkurser nu så suget efter en lite rackare är enormt!! Men nej, valpköp efter husköp de står jag fast vid även fast valpar av alla dess slag bara blir sötare o sötare. Nu kom jag på varför de bara kommit bilder ett tag, när jag skriver så är de nog bara jag som hänger med i mina svängar. Nästa gång ska jag inte sväva iväg utan guidning men denna gången skiter jag i vilket för idag va de skönt att tänka högt!!

Kommentera

Publiceras ej