Tvn har nog tagit semenster nu när solen tittar fram. Ingen signal på någon av de 14 kanalerna, visste inte ens att de va hela 14 stycken. En himla tur att jag har massor och massor att läsa idag då :D Tänk att min dag räddas av all litteratur, himla bra att jag inte har varit effektiv tidigare i veckan! Tvätten har jag hunnit med idag redan, städat är det i lägenheten och det är max en tallrik och ett glas i disken. Jag har alltså inget annat att fixa med förutom mina kära ord på deras kära papper. Nu jäklar! Jag har inte ens någon omtenta att plugga till då jag igår fick reda på att jag klarat den senaste. Klapp på axlen till mig :) Så inför fredag den 13:de ska jag har läst en rapport samt instuderingsfrågor, kapitel två i en bok jag inte fått än plus instuderingsfrågor och en kort artikel "How it feels to be colored me". Det blir nog bra bara jag hittar rapporten och min bok kommer med posten idag. Nu ska jag lugna min mage med en macka med rökt kalkon och gurka :)

Kommentera

Publiceras ej