Sitter med Alina i soffan pch myser. Vi har huset för oss själva ända fram till tre, då ska vi hämta hem Moa som varit ute på sjön hela helgen. Vid fyra kommer resten hem. David, mamma och Zeb har varit ute på havet och fiskat, så nu får jag lära mig att laga fisk på riktigt!
Igår va jag och David, Nima och Emmy på VillGott's för öppet hus. Vi visade lite freestyle och pratade med en eventuell valpköpare. Hon hade fastnat för Emmys valp och fasnade för Emmy men inte riktigt för Ems uppfödare. Synd för köparen verkade trevlig. Hopp, vi kom hem tillsist och iväg till kalas för kusinen och vidare till Gekås med älsklingen.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite inför omtentan! ♥Tack för dina ord Diina♥ du är en underbar vän♥

1 kommentarer

Adina

25 Sep 2011 11:25

<3

Kommentera

Publiceras ej