Är det något fel på oss som ekipage när vi endast får 46 poäng o jag dessutom får tre fel utfört moment? Är det något fel på alla oss som deltog om vi med detta resultat blev placeradepå plats 8 av 18?
Ja en riktigt skit tävling kan jag lova att de va idag i Sävsjö. Jag visste att det inte skulle gå toppen för mig o Emmy då jag är sjuk o vi inte tränat sen sist(sist va lääääänge sen). Men när vi körde banan tyckte jag de gick rätt bra. Jag hade med henne mycket mer än förra tävlingen men jag visste att de inte skulle bli godkänt. Förra tävlingen fick vi 58 poäng o denna 46. Vi blev placerade på åttonde plats denna tävlingen vilket betyder att det var nio stycken det gick sämre för. Alltså allvarligt o rak ur hjärtat så var denna domaren rent piss! Förra gången blev Camilla diskad för att han gav oklara tecken vid start. Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Nu ska jag i alla fall mysa till film med min underbaring till hund som alltid gör mig lycklig o stolt. Min lilla älskling. Hon lämnar mig aldrig o hon ställer alltid upp i alla väder. I vår ensamhet ska vi njuta av vår insats idag. Vi är bäst!! <3

Kommentera

Publiceras ej