Idag är en super dag! Idag kommer min David hem igen<3 Visst har han endast vart borta sen igår morse men ändå. Jag har saknar min pojk så otroligt mycket och jag älskar tanken av att få krama om honom senare idag<3
Därför ska jag julmysa till de lite extra mycket idag genom att avnjuta risgröt när jag kommer hem följt av bakning. Frågan är om bakning blir lussekatter o pepparkakor eller bullar o pepparkakor. Är så otroligt sugen på nybakta bullar. Kanske ska jag gå på att jag faktiskt skulle julmysa extra idag o då köra alla tre...mest för mysets skull.
Önskar bara min mor kunde komma hem till mig o julstäda lite. Fick nys om att hon har sin mor på städbesök idag så vore ju inte mer än rätt att även jag fick min mor på sånt besök. Hon har ju turen att jag inte har ett helt hus utan bara en liten etta att städa. Om sanningen ska fram så är jag så sjukt trött på att städa MEN de behövs. Tvätten bör flyga in i garderoben. Dammsugaren bör matas med lite hundhår. Dammtrasan bör dejta hyllorna. Ja alla saker bör göras men jag ska baka bara för att jag vill!! Tur att jag hållt mitt kök under schack i alla fall :-)

Kommentera

Publiceras ej