Längtar tillbaka till lägenheten. Längtar tillbaka till Huskvarna. Längtar tillbaka till David! Ska jobba lite smått denna veckan o även nästa så de är två veckor utan min drömprins. Jag kommer avlida om jag redan saknar honom. På en vardag dessutom på en dag jag ändå är utan honom vid denna tiden. Urs vad hundarna kommer få långa promenader dessa veckor. Tur jag gör något jag älskar medans jag är borta från han jag älskar. Men man kan inte få allt här i livet.

Nu är Emmy nere hos veterinären med syster o mamma för ytterliggare ett blodprov. Min stackare ska bli punkterad en gång till. Blir nog dessutom parning idag så får vi se om de kan vara jag som åker med henne eller om jag måste anlita mamma. Jag önskar jag kunde sköta allt själv! Men de kommer jag kunna efter denna kullen. Då är hon min äntligen o jag är inte beroende av något alls. De kommer bli så otroligt skönt!♥

Kommentera

Publiceras ej