Detta är andra morgonen i rad som jag vaknar med ett bultande huvud. Någon feber fanns inte igår tror jag i alla fall inte då jag knarkade i mig ipren hela dagen. Min David kom hem med 38,3 dock och trots det är han på jobbet nu, hoppas det inte blir värre. Igår fick Emmy en promenad runt kvarteret tar väl fem minuter i vanliga fall, men i mitt tempo var vi nog ute i en kvart. Det gick inte ens att gå i normal fart för då bultade huvudet i ljusets hastighet...

Har inte känt mig hungrig men har tryckt i min mackor och lite mat. Efter mackorna mår jag nästan illa, vet dock att om jag inte äter mår jag ännu sämre så bara till att bita ihop. Nä urs och fy, nu vill jag inte må såhär längre! Ska kolla upp hur många frimärken min bok behöver för att skickas tillbaka till förlaget och sedan ska jag vänta på att få se ett avsnitt vampire diaries. Resterande tid ska jag komma underfull med varför min kropp är som den är. 

Nu, ett glas med vatten, en hund i sängen, ett bra program på tvn ♥ 

Kommentera

Publiceras ej