Gjorde mitt lilla engelska prov idag, tackar gud om jag blir godkänd. Inte på en ända fråga kände jag mig säker. Med en stor besvikelse inom mig lämnade jag in provet och gick för att sno Davids bil. Ringde till mamma på vägen och lät besvikelsen flöda, tur jag har fått en liten Oliver av min mor som ska få pigga upp mig när jag väl kommer hem till Öxabäck. Ibland är det de små sakerna som räddar livet.

Denna helgen är till för Alina. Hon fyller på måndag med vi kör firande hela helgen istället. Svär mor Anna-Karin delade med sig av ett recept på stenkaka som tydligen ska vara riktigt smarrig. Hoppas den smakar som den ska eller rättare sagt så hoppas jag David tycker om den. Det är svårt att tävla med Anna-Karins skills i köket.

Nu väntar jag och Emmy på klockan. Vi har roat oss med att packa och bära ner till bilen. När vi ändå var nere tänkte jag passa på att rasta henne en runda, dock ansåg hon det vara viktigare att hon också packades in i bilen. Motstridiga steg bort från bilen innan hon förstod att det var promenad på g. Svansen upp i luften och steg med styrka framåt istället för bakåt. Min underbara kooiker ♥ Vad skulle jag göra utan dig.

 

Kommentera

Publiceras ej