Så idag är det alltså ett år sedan jag började kalla David för min pojkvän. Eller okej, de trog möjligen ett par dagar till för mig men tillsammans blev vi då i alla fall. Vi firar våran ett årsdag uppe i Huskvarna/Jönköping.
Känns ganska kontigt att tänka tillbaka när vi satt och ändrade vår relationsstatus på fb för ett år sedan. Då satt vi på mitt rum på Segerstad, trots att han egentligen inte fick vara där.
Jaa urs, så mycket minnen men också så mycket privat. Ett årsdagen firas med köttgryta+ris och sedan bio. Har bokat in oss på Friend With Benefits, för hoppningsvis är den så bra som den låter.Nä nu är klockan två minuter i DavidSlutarFörDagen så bäst jag fortsätter med disken. Jag ska diska är den jag älskar♥ Den jag varit tillsammans med i ett år♥ Den jag inte kan leva utan♥ Det känns rätt bra att säga de sakerna. De känns äkta.

1 kommentarer

Adina

29 Sep 2011 17:43

Shitt! ETT ÅR?? känns inte som de... Grattis! :) <3

Kommentera

Publiceras ej