Så nu är förhoppningsvis mitt slit med denna kursen avklarad! Skickade in hemtentamen precis. Jag känner mig nöjd med den men det kanske är helt tvärt emot vad min bedömning blir. Känns udda att det här med MVG stressen bara har försvunnit. Nu handlar det inte om att göra en super inlämning där läraren tillfrågas innan inlämningdatumet. Nä nu handlar det om att klara det. Godkänd är det ända som betyder något när jobbet väl ska sökas så varför slita ut sig i onödan.

Har ju flyttat om i vårt lilla vardagsrum/sovrum. Blir rätt så lång tråkigt att sitta framför plugget hela tiden 0:) Om ni blundar för mina papper så ser det rätt så okej ut vill jag våga säga.



Emmy uppskattar inte tv:n såpass mycket så hon får bli en del av underhållningen. Tro mig, vi skrattar nästan mer åt hennes resktioner än åt filmerna. Min lilla ängla hund♥

Kommentera

Publiceras ej