Måndag, ny vecka och ny kurs. Jag är lite nervös över att hoppa på en ny kurs. De betyder ny studiegrupp och nya föreläsare. Nytt upplägg är jag också rädd för, hade precis kommit in i de gamla. Aja, inte ska jag klaga över att jag har mitt liv planerat. Finns många där ute som inte har en aning om vad som väntar dem under dagen. Rätt skönt att ha koll över sitt liv.

Stod i duschen innan och då slog det mig att jag har lovat bort min älskling en hel vecka!! Hur ska jag fixa att leva själv bland allt folk i en hel vecka?! Vet att det är ganska länge kvar till David ska iväg på kursen men paniken börjar redan flytta in. Jag ska sova helt själv. Den där så kallade hunden som ligger och sover bredvid tvn är inte mycket till säkerhet. Tror att hon hade vunnit osäkerhets priset varje år om det funnits något. Som sagt lite nervös redan men över en månad kvar så ska släppa det nu!!


Igår hade vår lilla lägenhet stor besök. Davids familj+min bror. Tur att muffinsarna tog slut så jag inte behöver sätta in mig dem under studietid ;) På tal om studier så ska jag läsa genom dagens föreläsning. Underbart att ligga steget före i denna kursen.

Kommentera

Publiceras ej