Sitter och skriver på min hemtenta och jag känner mig värdig en paus. Vart nere med Emmy vid vattnet och fy bubblen vad det blåser. Ven i fönstrerna när David gick upp imorse och jag önskade skarpt att han kunde ligga kvar med mig och min drömmar. Att ha honom vid min sida varje gång jag vaknar ur mina skruvade drömmar är allt jag behöver. Egentligen skulle jag behöva ett par nätte utan att komma ihåg min hjärnas bearbetning när jag vaknar, men det räknar jag bort om jag bara får min älskling vid min sida. Den senaste tiden har jag inte haft ett ända tillfälle där jag har vaknat och inte kommit ihåg någon dröm. Det gör mig en aning frustrerad.

Ja ja, mina problem min verklighet. Nu ska jag i alla fall belöna mitt pluggande med lite mat och ett avsnitt av vampire diaries ♥

Sandras lilla älskling <3
Älsklingen uppe på toppen av Idreberget

Kommentera

Publiceras ej